|
Temel İlkelerimiz
Her öğrencinin güçlü yönünü ve yetilerini ortaya çıkarıp çok yönlü gelişimini sağlamak,
Eğitim-öğretim sistemini, öğrenci merkezli olarak düzenlemek,
Eğitim-öğretim ortamını, bireyin "yaparak, yaşayarak öğrenme" sini gerçekleştirecek biçimde düzenlemek,
Anasınıfından ortaöğretimin sonuna, eğitim ve öğretimin program, yöntem ve teknikler ve organizasyon bakımından sistem bütünlüğü ve sürekliliğini sağlamak,
Eğitim-öğretimi, bilgi ve öğretim teknolojisi ile donatıp güçlendirmek,
Kaynak, yöntem ve teknolojilere ilişkin yenilikleri sürekli izleyerek uygulamak; sonuçlarını değerlendirmek,
Okulda edinilen bilgiler ile günlük yaşam arasında bağ kuracak yöntem ve teknikler geliştirmek,
Birden fazla dil öğrenmeyi dünya vatandaşı olabilmek,farklı kültürleri tanımak ve anlamak için kullanma bilinci geliştirmek,
Öğrencilerinin doğa ve çevre sorunlarına duyarlı, sorumluluk bilinci gelişmiş, dürüst, demokrat, yetkisini kullanabilen ve ekip çalışmasına yatkın, liderlik niteliklerine sahip bireyler olmalarını sağlamak,
Öğrencilerinin yaşamı tüm boyutlarıyla tanıyan duyarlı ve paylaşımcı bireyler olabilmeleri için, toplumsal sorunlara duyarlılığı geliştirecek projelerde yer almalarını sağlamak,
Öğrencilerine kaliteli bir yaşam için hobi edinmenin önemini kavratarak hobiler edinmelerini sağlamak,
Okulda bilgi üretmek ve niteliksel artı değer yaratmanın eğitim ve öğretimin tüm paydaşlarının ortak sorumluğu olduğu bilincini oluşturmak,
Okul felsefesini hayata geçirirken yetiştirmeyi amaçladığı öğrenci profilini gerçekleştirecek nitelikte “ben” yerine “biz” bilincine sahip eğitim-öğretim ve yönetim kadrosu oluşturmak,
İşbirliğine açık, katılımcı ve amaç birliği içinde bir veli grubuna sahip olmak,
Saygı, katılımcılık, dürüstlük, sorumluluk ve Atatürk ilkelerine bağlılık kavramlarını kurumun temel değeri kabul etmek,
Sevgi dolu bir ortamının yaratıldığı, öğrencilerin gelmekten mutluluk duydukları bir okul olmak,
Yenilik ve gelişmelerin takipçisi olarak , çağının lider okulu olma misyonunu devamlı kılmaktır.
|